MARCH

12:42



Okamžiky, které byly plné štěstí a lásky, ale taky únavy a vyčerpání. Takový byl březen. Měsíc, který už mám napsaný v deníčku a nejlépe v hlavě. Měsíc, který jsem si tak na plno užila, že to snad ani nejde. Využila jsem každé chvilky času na to podniknout něco skvělého a nezapomenutelného. 
Událo se toho vážně moc a proto vám to shrnu v bodech, jelikož by v tom jinak byl zmatek.
  • Natáčení promo videa na akci Ostrava Fashion Weekend (ofw)
To bylo vážně skvělý. Točilo se v trojhalí v dolních prostorech. Měli jsme na sobě oblečení od návrhářky Denisy Dovalové, které bylo vážně překrásné. Natáčení jsem si moc užila až na jediné mínus a to zimu, ale co bylo to boží. 
Přidávám dokaz na video -> http://ofw.cz/cs/2016/02/12/2495/

  • Přehlídka ODIVI
Odivi je moje nejoblíbenější česká značka a když mi bylo oznámeno, že půjdu jejich přehlídku, málem jsem upadla. Přehlídka se konala v mamá café na ulici Poděbradova.
Bylo to úžasné! Oblečení, hudba, choreografie, tým - prostě všechno. A to že bych si všechny ty kusy oblečení nejraději domů hned odnesla si nechte pro sebe. :D
  • Hladnovský ples
Středoškolský ples na který jsem vyrazila se sestřenkou, ségrou, Májou a budooucí spolužačkou Vaness. Byla jsem tam díky obchodu THE BLOOM, který pořádal přehlídku a majitelka mě poprosila, jestli bych jim ji nešla. Celý večer byl moc skvělý, konečně jsem si po delší době zatančila. 
  • MACKLEMORE
Jooo tak tady se snad více rozepíšu. O koncertě Macklemora jsem už něco málo psala ZDE  , ale popíšu si pár řádků znovu, protože to fakt musím. Prostě byl to neskutečný zážitek. Byla jsem tam teda s mou kamarádkou (koncertovým parťákem) Eliškou a jsem ji moc vděčná, že si s sebou vzala zrovna mě ! Macklemore má opravdu hodně jiné názory než spousta 'top' zpěváků. Celá show byla nepopsatelná a jednoduše boží. Kdybych mohla jedu na něj hned znovu. Rozhodně si poslechněte jeho nové album a pokuste se vnímat to o čem zpívá, možná vás to i mile překvapí.
  • Dělej radost lidem
Elektra team a plus dva umělci se spojili a zkusili rozdávat radost po Ostravě. Jak to chápat? Prostě jsme si uvědomili, že v našem městečku potkáváme moc špatně naladěných lidí a to nás štvalo, jelikož se chceme ráno koukat na usměvavé tváře a ne na zamračené. Proto Mája a Markét napsaly na psacím stroji hrozně moc pozitivních citátů nebo vět a nastříhaly je na papírky, které jsme pak všichni rozdávali lidem po městě. Nic jsme za to nechtěli jen poděkování a úsměv. Celkem se nám to i povedlo, ale spoustu lidí nás moc nechápalo, ale my z toho měli i tak radost.
Buďme více šťastní !
  • Májiné 16té narozeniny

Jak už asi víte podle mého instagramu, Mája je moje velice blízká kamarádka a poslední půl rok bližší a bližší, proto jsem se rozhodla pro ni udělat tajnou oslavu na tajném místě. Začalo to tak, že jsme ráno na její narozeniny spolu s Markét čekaly před její školou s balonkama a dopisem. Odpoledne jsme se vydaly se Sabkou z Elekra teamu a Adell na místo činu. Tam k nám pak dorazil i umělec Pepa a společně jsme čekali na Máju a Market až přijdou. Jak dorazily bouchli jsme my ostatní konefety s Májinou oblíbenou písničkou v pozadí a začali zpívat řvát 'všechno nejepší'. Pocity a momenty z toho dne jsou opravdu nezapomenutelné pro každého z nás a za to jsem nejvíce ráda.
Další den následovala plánovaná oslava u Máji doma, ale to už je jinačí příběh, který si nechám ale u sebe v tajnosti.

Tohle jsou ty nejzajímavější body vypíchnuté z doposud nejkrásnějšího měsíce. Doufám, že tohle je jen začátek. 
Mějte se krásně !

























You Might Also Like

1 coments