THE BLOOM

09:45



Tento článek bude z tak úplně jiného soudku.
 Přesně den na mé narozeniny mi napsala  o spolupráci jedna známá kamarádka, kterou znám snad od svých 10 let (ale v kontaktu jsme nikdy nebyly).
 Ona si zhruba před třemi měsíci otevřela malý obchůdek THE BLOOM s oblečením z primarku kousek od zastávky Elektra. Vlastně jej najdete hned vedle zastávky Karolina, ale musíte projít podchodem.
 Poprosila mě tedy, jestli bych jí nemohla nafotit tu její kolekci a že tak spojíme naše síly a pomůžeme si navzájem. Hned jsem souhlasila, jelikož je to fajn zkušenost a navíc jsem do toho šla s naší partou ELEKTROU. Fotily jsme to tedy teď v neděli. Počasí nám jakž takž vyšlo, ale fotky z těch jsem nadšená. Opravdu moc děkuji SABCE a MAJI, které mi byly při ruce a my tak tím pádem mohly s Elektrou zažít novou zkušenost. 
Abych vám, ale představila pořádně ten obchod. Nachází se tedy přesně na ulici Jurečkova 490/3 v Ostravě centrum. Věci jsou tedy z primarku 
, což je super jelikož u nás primark jako samostatný zatím není. Doporučuji navštívit. Nabídka je velmi pestrá a obsluha velmi příjemná. 
Pro více infa klikněte Z D E ! 
Doufám, že se vám tenhle typ článku líbil a pokud jste z Ostravy nebo okolí tak The bloom určitě navštívíte.
























You Might Also Like

2 coments

  1. Velmi sa mi páči ako si/ste spolu kúsky skombinovali! Strašne ti sedia hlavne tie červené šaty, aj by som nad nimi rozmýslala, ale podobné mam :) Velmi pekný clanok!
    www.gummybaum.blogspot.sk

    ReplyDelete