Light tunnels

07:08

Miluji ten pocit, když jste v situaci, kterou si nejvíce užíváte a nemyslíte na nic jiného, jen na to jak vás to naplňuje a jak jste šťastní.
 Přesně tohle jsem zažila dne 18.3.2016 s mojí skvělou kamarádkou ELIŠKOU
Ten den se totiž konal koncert Macklemora a Ryana Lewise v Polsku v Lodzi. Koncert na který jsme se těšily od října. 
Až tam jsem si uvědomila jaký je to úžasný pocit si poslechnout svého oblíbeného interpreta naživo.
Ocitla jsem se v nekonečné euforii plné radosti.
Nechtěla jsem ať to kdy skončí.
Užívala jsem si to do poslední sekundy.
Byla to neskutečná show a neskutečný zážitek, který mi zůstane v hlavě už navždy.
A proto jsem se rozhodla, že budu dělat vše pro to, abych se podobných koncertů v budoucnu opět zúčastnila, protože to je jedna z mnoha chvil kdy se cítím   nekonečná.


You Might Also Like

4 coments