22 + 15

12:17


1. Narodila jsem se 20.11.2000
2. Mám jednu starší sestru
3. Jsem bruneta s modrýma očima
4. Mám brýle, ale nosím čočky
5. Mám strašně dlouhé ruce
6. Sedm let jsem závodně tančila latisko-americké tance
7. Pět let hraji volejbal
8. Věnuji se a zajímám se o umění 
9. Nejvíce miluji léto
10. Nenávidím zimu, pokud mrznu
11. Ráda vařím podle sebe
12. Spím s otevřenýma očima
13. Jeden přední zub mám o trochu kratší
14. Ráda zkouším nové věci
15. Jsem strašně netrpělivá a tvrdohlavá
16. Máme kočku i psa
17. Rodiče mám rozvedené
18. Furt si měním pokoj nebo do něj něco přidávám
19. Většinu času se směju
20. Nemám ráda děti, které jsou rozmazlené, uřvané, ubrečené nebo nejsou roztomilé
21. Oblíbené barvy černá, modrá, šedá a bílá
22. Moje nejoblíbenější číslo je 22



Tak jo oficiálně jsem patnáctkou ! Takže povinnosti volají a dávám sbohem všem dětským slevám haha. 
Mějte se krásně a snad jste se o mě dozvěděli něco více:)











You Might Also Like

0 coments